بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت
سرخط خبرها

از گلشهر تا سئول؛ محسن رضایی مدال طلای مسابقات جهانی کره‌جنوبی را از آن خود کرد  

  • کد خبر: ۱۸۰۰۴۰
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
از گلشهر تا سئول؛ محسن رضایی مدال طلای مسابقات جهانی کره‌جنوبی را از آن خود کرد  
محسن رضایی، تکواندوکار جوان افغانستانی، شب گذشته موفق شد مدال طلای فستیوال جهانی کره‌جنوبی را از آن خود کند.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن رضایی، تکواندوکار تیم ملی افغانستان که ساکن محله گلشهر مشهد است، شب گذشته، موفق شد در وزن منهای ۵۸کیلوگرم در فینال مسابقات فستیوال جهانی تکواندو در کره‌جنوبی بر حریف خود پیروز شود و به مدال طلای این رقابت‌ها دست یابد.

از گلشهر تا سئول؛ محسن رضایی مدال طلای مسابقات جهانی کره‌جنوبی را از آن خود کرد  

رضایی در فینال مسابقات فستیوال جهانی تکواندو مهدی خاوری از تیم مهاجران فدراسیون جهانی تکواندو را شکست داد و با این پیروزی به مقام قهرمانی دست یافت و مدال طلا گرفت. این ورزشکار افغانستانی، پیش از فینال، حریفانی از پاکستان و کره‌جنوبی را شکست داده بود.

محسن رضایی چند روز قبل نیز در رقابت‌های بین‌المللی جام «کیم اونیونگ» نایب‌قهرمان شده بود.

این تکواندوکار جوان افغانستانی در گفت‌وگوی اختصاصی با شهرآرانیوز گفت: جام «کیم اونیونگ» دارای ۱۰امتیاز رنکینگ المپیکی بود و سطح بالا و خوبی داشت در این رقابت‌ها ۲۲۰ورزشکار از ۳۰کشور جهان حضور داشتند.

رضایی درباره حریفان خود در جام «کیم اونیونگ» افزود: حریف اول من از کشور آمریکا بود که با اختلاف امتیاز برنده شدم. حریف دوم از کشور میزبان بود که بسیار قدرتمند بود و خداراشکر توانستم او را هم  شکست بدهم. حریف سوم از استرالیا بود که چهره‌ای شناخته‌شده بود، ولی در یک بازی سخت و نفس‌گیر توانستم از سد او هم عبور کنم و در فینال با بازیکن کشور مجارستان روبه‌رو شدم که چون از لحاظ بدنی خسته شده بودم و انرژی کافی نداشتم و او هم قهرمان اروپا بود متأسفانه پیروزی را از دست دادم.

رضایی با درخشش در مسابقات جهانی کره‌جنوبی حالا به المپیک نزدیک‌تر شده است.

او گفت: حدود دوماه دیگر، بازی‌های آسیایی در چین برگزار می‌شود و تمام تمرکز ما روی این بازی‌هاست.

رضایی درباره تأثیر تحولات سیاسی اخیر افغانستان بر ورزش تأکیدکرد: در شش ماه اول، ما نتوانستیم جایی اعزام شویم، اما بعد که ثباتی در ورزش تکواندو پیش آمد خداراشکر برنامه‌ها منظم پیش رفت، چنان‌که در این دوسال من چند دستاورد شخصی داشته‌ام.

قهرمان گلشهر ادامه داد: در افغانستان امروز در ورزش آقایان تغییر خاصی به‌وجود نیامده است، اما تیم ملی بانوان افغانستان فعلا تعلیق است، ولی ما امیدواریم که در اولین فرصت ورزش بانوان نیز فعال شود.

محسن رضایی کارنامه پرافتخاری در ورزش تکواندو دارد. او حالا با درخشش در مسابقات کره‌جنوبی امید مردم افغانستان و مهاجران ساکن محله گلشهر برای حضور در المپیک است تا با درخشش در آن بازی‌ها بتواند نام خود را در تاریخ ورزش افغانستان و همچنین مهاجران جاودانه کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->